مسابقه فوتبالی با 22 بازیکن هم نام +عکس

 

مسابقه فوتبالی با 22 بازیکن هم نام +عکس

در منطقه " Suffolk" و در شهر "Bungay" مسابقه فوتبالی برگزار شده است که نه فقط 22 بازیکن حاضر در زمین بلکه داور و کمک داور بازی و سایر عوامل اجرای آن نیز یک نام فامیل مشترک داشتند.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ورزش فوتبال بدون شک هیجان انگیزترین ورزش در دنیا است که تقریبا در تمامی نقاط جهان بازی می شود. به طور معمول تیم های فوتبال از 11 بازیکن تشکیل می شوند . بازی فوتبال مورد نظر ما نیز با 22 برگزار می شود اما تفاوت آن در این است که هر 22 بازیکن حاضر در میدان یک نام فامیلی دارند.

در منطقه " Suffolk" و در شهر "Bungay" مسابقه فوتبالی برگزار شده است که نه فقط 22 بازیکن حاضر در زمین بلکه داور و کمک داور بازی و سایر عوامل اجرای آن نیز یک نام فامیل مشترک داشتند. نام فامیلی "Bungay " یکی از کمیاب ترین نام های فامیلی در کشور انگلستان است و بنا بر تحقیقات انجام شده تنها 455 انگلیسی با این نام فامیل وجود دارد. مدیران ورزشی این شهر کوچک تصمیم گرفتند با جستجو در اینترنت به دنبال افرادی با این نام فامیلی در استرالیا و آمریکا بگردند و از آنها برای این بازی دوستانه که عواید حاصل از آن صرف امور خیریه می شود دعوت کنند.

افراد مختلفی در استرالیا و آمریکا نیز پیدا شدند و تعدادی از آنها با استقبال از این پیشنهاد به این شهر سفر کرده و در این رقابت شرکت کردند. همان گونه که در ابتدا هم اشاره شد سایر عوامل اجرایی این مسابقه نیز دارای نام فامیلی " Bungay " بودند. این دو تیم که با لباس های قرمز و آبی رنگ به میدان رفته بودند در نهایت به نتیجه تساوی 6 بر 6 رضایت دادند. عواید حاصل از بلیط فروشی این مسابقه نیز به موسسه خیریه ای برای حمایت از افراد آسیب پذیر تعلق گرفت./ ق پ




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 205722
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون